Sídlo:
|
Olomoucká 3896/114, 796 01. Prostějov |
---|---|
Kontaktní osoba: | Ing. Denisa Žochová, marketing manager |
Telefon:
|
+420 734 200 190 |
E-mail:
|
zochova@aledo.cz |
WWW: | https://aledo.cz/ |
Aledo s.r.o. se specializuje na poskytování komplexních řešení v oblasti bezpečnosti a průmyslové identifikace. Nabízí inovativní systémy pro zvýšení bezpečnosti na pracovištích, jako jsou LED podlahové značení, anti-kolizní systémy, inteligentní parabolická zrcadla a další. Firma spolupracuje s globálními výrobci manipulační a jeřábové techniky a produkty pro zajištění bezpečnosti při údržbě a opravách technologií. Aledo také poskytuje širokou škálu služeb včetně instalace a poradenství a je známá svými moderními technologiemi a implementací průmyslu 4.0.
INOVATIVNÍ BOZP
Světelné podlahové značení, anti-kolizní systémy, inteligentní parabolické zrcadlo, inteligentní signalizační bariéra, virtuální značení břemen jeřábů.
ŘEŠENÍ BOZP
Lockout / Tagout systém, značení potrubí, průmyslové podlahové značení, bezpečnostní zábrany, průmyslové značení.
PRŮMYSLOVÁ IDENTIFIKACE
Termo-transferové značení, spotřební materiál do tiskáren, průmyslové tiskárny, RFID technologie.
SCHOTT Flat Glass CR, s.r.o., Lear Corporation Czech Republic s.r.o., Continental Barum s.r.o., Hyundai Mobis Czech s.r.o.
Sídlo:
|
Tuřanka 1222/115, Slatina 627 00 Brno |
---|---|
Kontaktní osoba: | Miroslav Tobola, CEO |
Telefon:
|
+420 728 855 575 |
E-mail:
|
tobola@alis-tech.com |
WWW: | https://www.alis-tech.com/ |
ALIS Tech s.r.o. je firma nahlížející na problematiku bezpečnosti provozu středních a velkých podniků z jiného úhlu pohledu. Naším cílem je vytvářet bezpečné pracovní prostředí bez vážných pracovních nehod. Naše řešení stavíme na nejnovějších technologiích udávajících směr Průmyslu 4.0. Trendy digitalizace zavádíme do tzv. slepých míst, kde eliminujeme provozní slepotu.
LED PODLAHOVÉ ZNAČENÍ - ALIS VIZUALIZACE
Inovativní technika LED průmyslového značení vhodná na všechny druhy povrchů a typy podlah.
ANTI-KOLIZNÍ SYSTÉM - ALIS SHIELD
Autonomní anti-kolizní systém, který předchází pracovním nehodám spojených s operační slepotou, slepými místy, pohybem VZV, jeřábu a další manipulační technikou.
Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o., ČR, Continental Barum s.r.o., ČR, Metso Czech Republic, s.r.o., ČR, Škoda AUTO, SIEMENS, NESTLÉ, Volvo, Jacobs
Sídlo:
|
Vrážská 143, Radotín, 153 00 Praha 5 |
---|---|
Kontaktní osoba: |
Tomáš Kochaníček, obchodní a technický ředitel |
Telefon:
|
+420 606 677 628 |
E-mail:
|
tomas.kochanicek@bettaroe.com |
WWW: | Bettaroe Robotics - dovozci autonomních robotů |
Showroom a servisní středisko: Belnická 596, 252 42 Jesenice
Bettaroe Robotics nabízí rozsáhlé zkušenosti k řešení vašich požadavků v oblasti úklidu a gastronomie s využitím automatizace a robotizace. Nejsme pouze prodejci zařízení, ale poskytneme vám komplexní poradenství, seznámíme se s vašimi prostory a navrhneme optimální řešení. Naše roboty si můžete krátkodobě zapůjčit a ověřit si, že navržené řešení a doporučené modely splňují všechna vaše očekávání. Samozřejmostí je dodání výpočtu návratnosti investice s nabídkou prodeje nebo dlouhodobého pronájmu.
FACILITY ROBOTI
Mytí podlah na sucho, na mokro a dezinfekce prostor.
GASTRO ROBOTI
Gastro roboty je možné používat v restauracích, hotelech, barech, kavárnách, kancelářských budovách a dalších komerčních sférách. Roboti mají vyvinutou technologii pro určování polohy a navigaci založenou na fúzi několika senzorů. Roboti disponují vynikajícími schopnostmi v oblasti interakce člověka a robota.
HOTELY
Zapojte hotelové roboty do provozu a ulehčete práci hotelovému personálu. Každou donáškou, kterou si vezme robot na starost, ušetří recepční alespoň pět minut času. Mohou se tak více věnovat hostům a nezdržovat se pochůzkami, které lze jednoduše automatizovat.
Služby
Kromě dodávek robotů se postaráme také o zajištění doprovodných služeb, které jdou s roboty ruku v ruce.
Servis
Naše společnost zajišťuje pro všechny dodávané facility roboty kompletní servis, a to jak záruční, tak mimozáruční.
Na Homolce Hospital, CENTRA a. s., Panta Rhei s.r.o., MP Krásno a. s., BILLA spol. s.r.o., Globus ČR v. o. s., UGO trade s.r.o., Comfort Hotel Prague City East, Šalanda Pankrác, MARLENKA international s.r.o., Meat Family s.r.o., Alza.cz a.s.
Sídlo:
|
Sezemická 2757/2, Horní Počernice, 193 00, Praha 9 |
---|---|
Kontaktní osoba: | Martin Hynčica, Head of sales & marketing |
Telefon:
|
+420 739 633 515 |
E-mail:
|
martin.hyncica@bito.com |
WWW: | https://www.bito.cz/ |
BITO představuje inovativní skladovací techniku a jako jeden z mála dodavatelů kompletní skladovací techniky vyrábí regálové, přepravkové, kompletační a přepravní systémy pro všechny obory. BITO Skladovací technika vždy přináší svým zákazníkům komplexní logistická řešení na míru. Díky našim bohatým zkušenostem dokážeme najít správnou aplikaci pro každé průmyslové odvětví. Našim zákazníkům dodáváme kromě skladového vybavení také část našeho já, know-how našich zaměstnanců, sdílení referencí našich zákazníků, zkrátka něco, co si mohou ověřit v praxi. Mohou si být jistí, že jim pomůžeme nalézt efektivní způsob skladování v každé situaci.
BITO Skladovací technika nabízí veškeré komponenty skladovací techniky – regály, přepravky i příslušenství - od katalogových produktů až po velká skladovací zařízení. Nabídka regálových systémů zahrnuje bezšroubové i šroubované policové regály, velkoplošné regály, regály s velkou roztečí stojin a regály o velké nosnosti, paletové a konzolové regály, regály na bubny, pojízdné regály, několikapodlažní regálové sestavy, dynamické regály na kusové zboží i palety a automaticky obsluhované regálové sestavy.
Rozsáhlý výrobní program systémů přepravek BITO pokrývá vše od kompletačních zásobníků přes celou řadu stohovacích euro přepravek a úspěšnou sérii vícecestných přepravek až po boxy a podnosy do automatizovaných skladů a kontejnery velikosti palet. V našem portfoliu najdete: boxy s průhledným čelem, paletové kontejnery, regálové boxy, paletové skládací boxy, boxy do materiálového toku, velkokapacitní přepravky, stohovací euro přepravky, menší ukládací prostředky, vícecestné přepravky a plastové podnosy.
Bohaté příslušenství, jako pracovní stoly, přepravní, kompletovací a regálovyé vozíků, skříně, žebříky, etikety, popisné lišty a bezpečnostní příslušenství, doplňuje široké spektrum nabídky společnosti BITO Skladovací technika.
Široká paleta služeb zahrnuje individuální poradenství v oblasti logistiky, návrhy, plánování a projektování funkčních systémů logistiky, projektové řízení zakázky, montáž a instalace, záruční i pozáruční servis a pravidelné inspekce regálových systémů.
Alza, Stoklasa, Bonami, Agrostroj Pelhřimov, M.A.T. Group, Mailstep, RIM, Papera, Nutrend, Pharmos, VZV.cz, Qanto, DM drogerie, Kioto Czech, Coca Cola, Breno, Tatrakon, Varroc, Siemens, Magna Cartech, Doosan Bobcat, Heineken, Pilsner Urquell, Cabot, Tivall, Steelcase, Tedom, SKF, Magna Exteriors, ZVL Auto, Stahlgruber, Marel Slovakia, SK Pharma Logistics, Tegut, Dachser, Rieger, Craiss Logistics, Soennecken, Iveco, BASF, Unilever, Hörmann KG, Uvex, Dätwyler, Swisslog, Müller, Gepa a řada dalších
Sídlo:
|
Brandýská 776, 250 90 Jirny |
---|---|
Kontaktní osoba: | Ing. Roman Netušil, CEO |
Telefon:
|
+420 608 351 399 |
E-mail:
|
netusil@bozp-po.cz |
WWW: | BOZP | BOZP (bozp-po.cz) |
Společnost BOZP-PO s.r.o. vznikla v prosinci roku 2004, jako právnická osoba, která navázala na naši činnost jako OSVČ a zastřešuje činnost osob odborně způsobilých, které působí na trhu BOZP a PO již od roku 1991.
Společnost se specializuje na poskytování komplexních služeb, které se týkají bezpečnosti práce a požární ochrany. Od poradenského servisu přes provádění školení, vypracování dokumentací, účasti při jednáních SOD až po servis a dodávky hasicích přístrojů, provádění elektrorevizí a dodávky bezpečnostního značení.
POŽÁRNÍ OCHRANA
REVIZNÍ ČINNOST
BOZP
HASICÍ PŘÍSTROJE
PROJEKČNÍ ČINNOST
ODBORNÁ ŠKOLENÍ
E-LEARNING
KOORDINÁTOR BOZP
Tchibo, Albert, Klokočka autoservis, Jysk, TV Nova, RedBull, Dr.Max, AVON, Krajská hygienická stanice, Ecco, Palladium, Author, Elkas
Sídlo:
|
Jugoslávských partyzánů 1580/3 160 00 Praha 6 |
---|---|
Kontaktní osoba: | Ing. Pavel Burget, Ph.D., ředitel Testbedu |
Telefon:
|
+420 724 148 727 |
E-mail:
|
pavel.burget@cvut.cz |
WWW: | www.ciirc.cvut.cz |
Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky (CIIRC) při ČVUT v Praze je moderní vědecko-výzkumné centrum zaměřené na excelentní výzkum a vývoj v oblastech informatiky, robotiky, kybernetiky a umělé inteligence. Jeho cílem je propojovat tyto disciplíny a vytvářet inovativní řešení pro průmysl 4.0, energetiku, biomedicínu a další klíčové oblasti.
CIIRC se věnuje jak základnímu, tak aplikovanému výzkumu, s důrazem na transfer technologií do praxe. Vyvíjí a implementuje pokročilé robotické systémy, inteligentní řídicí systémy, algoritmy pro zpracování dat a další inovativní technologie. Součástí aktivit je i vzdělávání nové generace vědců a inženýrů prostřednictvím doktorských a magisterských programů.
Institut aktivně spolupracuje s průmyslovými partnery, čímž zajišťuje přímou aplikaci výzkumných výsledků a reaguje na aktuální potřeby trhu. Zároveň buduje silné mezinárodní vazby a podílí se na významných evropských i světových projektech. CIIRC tak přispívá k rozvoji české ekonomiky a posiluje pozici České republiky v oblasti vědy a technologií. Důraz klade na interdisciplinaritu a propojení teorie s praxí, čímž vytváří prostředí pro vznik průlomových inovací.
Sídlo:
|
Slinková 589/2, 153 00 Praha 5 |
---|---|
Kontaktní osoba: | Ing. Martina Chmelíčková |
Telefon:
|
+420 777 331 158 |
E-mail:
|
martina.chmelickova@datavision.cz |
WWW: | https://www.datavision.software/ |
Společnost DataVision se zabývá vývojem software, se zaměřením na vývoj a dodávky komplexních systémů strojového vidění, využití umělé inteligenci pro průmyslové aplikace, a analýzu obrazových dat.
Nabízíme komplexní služby v oboru strojového vidění a analýzy obrazových dat. Vyvíjíme řešení na míru. Máme tým zkušených expertů z oblasti strojového vidění, ale také zakázkového vývoje software a využití nejnovějších metod umělé inteligence a hlubokého učení specificky pro průmyslové prostředí. Naše systémy jsou využívány pro vizuální kontrolu kvality, měření, nebo identifikaci anomálií v průmyslové vyrobě, logistice, ale také ve finančním sektoru.
Jsme schopni poskytnout plné portfolio služeb, od testů a studií proveditelnosti, vypracování specifikace, až po dodání komplexních systémů a jejich následnou údržbu. Poskytujeme technickou podporu a poradenství.
BeeYard.ai – platforma pro sběr obrazových dat z kamerových systémů vč. přidružených metadat. Platforma podporuje sběr obrazových dat, jejich anotaci a přípravu pro trénink algoritmů strojového vidění. Je otevřená skrz restAPI a plně přizpůsobená podmínkám průmyslového prostředí.
Na trhu jsme již více než 15 let Naše optické systémy jsou nasazeny globálně ve firmách jako Volkswagen, Michelin, Bridgestone, Pirelli, IKEA a dalších.
Sídlo:
|
Janáčkovo nábřeží 1153/13, 150 00 Praha 5 |
---|---|
Kontaktní osoba: | Ivan Richtár, generální ředitel |
Telefon:
|
+420 722 946 903 |
E-mail:
|
business@dextrum.cz |
WWW: | https://www.dextrum.cz/ |
Jsme dynamicky rozvíjející se společnost s týmem odborníků na logistiku a fulfillment.
Nabízíme outsourcing logistických služeb:
V rámci fulfillmentu zajišťujeme širokou škálu funkcí:
Sídlo:
|
K Bílému vrchu 3142/7, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice |
---|---|
Kontaktní osoba: | Daniel Havlíček, marketing |
Telefon:
|
+420 234 072 900 |
E-mail:
|
info.cz@fanuc.eu |
WWW | www.fanuc.cz |
Společnost FANUC Czech dodává výkonné a spolehlivé produkty pro průmyslovou automatizaci a software tradiční japonské značky FANUC, největšího výrobce průmyslové automatizace a robotů na světě. FANUC nabízí průmyslové roboty, CNC řídicí systémy a CNC stroje (CNC obráběcí centra ROBODRILL, plně elektrické vstřikolisy ROBOSHOT a EDM drátové řezačky ROBOCUT) jako součást automatizace pro výrobu v České republice. V dnešním konkurenčním prostředí pomáhají produkty FANUC zlepšovat flexibilitu výrobních procesů a umožňují zákazníkům reagovat na změny a požadavky dynamického trhu. Kromě dodávek produktů pořádá společnost četná školení a poskytuje lokální servisní podporu.
Adnams, AGI, Als mechatronic, Bulgari, Bulltek, Cabe, Stozzatrici, Elburg, EMEC, Emerson, EMISSA, atd.
Sídlo:
|
Na strži 1702/65, Nusle, 140 00 Praha 4 |
---|---|
Kontaktní osoba: | Roman Haluzík |
Telefon:
|
+420 724 661 807 |
E-mail:
|
info@imm-tech.eu |
WWW: | https://imm-tech.eu |
S využitím high-tech technologií navrhujeme našim zákazníkům XR koncepty rozšířené a virtuální reality tak, aby se jim otevřely nové možnosti spolupráce, potenciál pro nové produkty či služby, pro zvýšení produktivity a efektivity, nebo pro získání konkurenční výhody.
Pomáháme zákazníkům digitalizovat. Jako specialisté na XR představujeme zákazníkům možnosti XR a trendy, inspirujeme je připravenými XR business scénáři, doporučíme nejvhodnější technologie, pomůžeme je otestovat v pilotním projektu a profesionálně je uvedeme v život.
Rozšířená i virtuální realita v oblasti logistiky přinášejí zajímavé možnosti, kterými jsou například:
Využití XR technologií v logistice dnes již není ničím výjimečným a u mnoha zákazníků se výborně osvědčily. Příkladem jsou firmy jako Coca-Cola, DHL, Volkswagen, Samsung nebo John Deere.
Tito zákazníci těží z mnoha výhod, které moderní technologie přináší:
Záleží nám na inovacích, které přinášejí hodnotu a jsou udržitelné. Proto jsou součástí našich projektů odpovídající studie a pilotní projekty, jejichž prostřednictvím navržené koncepty s našimi zákazníky ověřujeme.
XR Business Case
S managementem zákazníka formou workshopů zpracováváme strategii využití XR. Pro identifikované klíčové scénáře s velkými přínosy jsou zpracovány podklady pro rozhodnutí o realizaci.
Pilotní XR projekt
Pilotování XR scénáře na pojmenované skupině uživatelů, zařízení či lokalit s omezeným rozpočtem. Cílem je ověřit proveditelnost nasazení XR scénáře a zpřesnit plán nasazení u zákazníka.
Technologie renomovaných výrobců
Nové XR trendy podchytili i výrobci vybavení do skladů, takže dnes máme v portfoliu mnoho zajímavých zařízení od Zebry nebo RealWear a řady dalších výrobců, vše v patřičném kvalitativním i uživatelském standardu.
Sídlo:
|
Petrská 1136/12, 110 00 Praha 1 |
---|---|
Kontaktní osoba: | Čeněk Kyjovský, prokurista |
Telefon:
|
+420 595 701 183 |
E-mail:
|
cenek.kyjovsky@kardex.com |
WWW: | https://www.kardex.cz |
Kardex je světovým průmyslovým partnerem pro intralogistická řešení a předním dodavatelem řešení pro automatizované skladování a systémy pro manipulaci s materiálem, skladování a vychystávání. Tyto na míru vytvořené systémy umožňují našim zákazníkům zvýšit produktivitu a efektivitu jejich procesů ve skladu nebo výrobě a zároveň uspořit místo.
Vertikální skladovací výtahový systém Kardex Shuttle společnosti Kardex Remstar je vysoce flexibilní řešení pro řízení četných skladovacích a vyskladňovacích aplikací v celé řadě průmyslových odvětví. Kardex Megamat je automatizovaný vertikální páternosterový systém pracující na principu „zboží k obsluze“ – dokonalé řešení pro skladování materiálu s vysokou četností přístupů. Ať hledáte vysoce zahuštěný slad pro vaše náhradní díly a nářadí pro výrobu, nebo příruční sklad pro malé díly, Vertical Buffer Module od společnosti Kardex Remstar otevírá novou dimenzi rychlosti, přesnosti a energetické úspornosti vychystávání. Řešení AutoStore rozšíří úložnou kapacitu skladu čtyřikrát bez nutnosti stěhování. Desetinásobně zvýší propustnost bez nutnosti najímání zaměstnanců.
FLAMA, Merck, Berner Oberland Bahnen AG, Hydravalve, TSC, Replacedirect, Med24, Mary Kay Inc., Frank Mohn, Dorma Deutschland, Phoenix, Yves Rocher, Stellba AG, Delorge, NGEL Elektroantriebe GmbH, FEGA & Schmitt, ABB Schweiz, Viemme Srl, Comunian Bevande,, 1zu1 Prototypen, Henke, Ajan Elektronik, Pharma – Sort2Ship, E-Commerce – Faast Parts Delivery for Sanitary and Heating Supplies
Sídlo:
|
Pivovarská 4/10, 702 00 Ostrava |
---|---|
Kontaktní osoba: | Miroslav Hampel |
Telefon:
|
+420 596 126 210 (211) |
E-mail:
|
office@kvados.cz |
WWW: | https://www.kvados.cz |
KVADOS je od roku 1992 respektovaným výrobcem a dodavatelem vlastních softwarových řešení, služeb a poradenství. Základním principem naší práce jsou kvalitně řízené projekty a schopnost porozumět procesům a působení klientů. Přemýšlíme a na vše se díváme procesně. U každého zákazníka individuálně a pečlivě analyzujeme jeho potřeby. Poté nastavujeme veškeré postupy a činnosti tak, aby výsledkem bylo řešení, které podpoří klientův úspěch a efektivitu procesů. Využíváme bohaté zkušenosti našich odborníků a know-how prověřené v mezinárodním prostředí.
V rámci růstu a rozšiřování portfolia nabízených služeb vznikla v roce 2021 skupina společností KVADOS Group, kterou dnes tvoří firmy nabízejících ucelené řešení pro zákazníky ze širokého spektra oborů a jejímž základním prvkem je zvýšení efektivity procesů. Ať se jedná o vnitropodnikové procesy v administrativě, řízení porad a projektů nebo zvyšování produktivity v maloobchodě, v práci obchodních zástupců v terénu nebo rozsáhlých logistických procesech a skladových centrech.
Při vývoji řešení preferujeme kreativní a inovativní přístup. Klademe si nemalý úkol – trvale dodávat produkty a služby, které podporují naše klienty v uskutečňování vytyčených cílů, pomáhají jim k úspěchu a k zefektivnění firemních procesů.
Dlouhodobě vyhledáváme příležitosti k vytváření nových trhů, kde si následně budujeme pozici lídra. Stali jsme se respektovaným hráčem v řadě evropských zemích a svými produkty mnohdy přispěli nejen k lepším hospodářským výsledkům našich zákazníků, ale i k optimalizaci procesů a změn myšlení lidí.
KVADOS, a.s., zůstává českou nezávislou akciovou společností s centrálou v Ostravě. Snažíme se být dobrým sousedem, zapojujeme se do lokálního dění a podporujeme kvalitní projekty. Jsme také zakládajícím členem IT Clusteru a Asociace pro inovace v logistice. Filozofie inovací je nám totiž nesmírně blízká, do vlastního výzkumu každoročně ročně investujeme, což nám umožňuje být stále špičkou v oboru. Spolupracujeme s předními mezinárodními společnostmi, které nás pokládají za stabilního a respektovaného partnera, stejně jako naši klienti.
Nejsme pouhým dodavatelem, ale také producentem vlastních softwarových řešení. Ať už se zaměřujete na obchod, výrobu nebo služby, naše produkty vám ušetří čas, peníze i kapacity. Podpoříme vaše zaměstnance přesně tam, kde je potřeba – v kancelářích, výrobních prostorách a skladech, ale i venku v terénu. Naše produkty vám pokryjí oblasti logistiky a WMS, ERP, mobilní procesy, maloobchodní prodej a zefektivní práci zaměstnanců v kancelářích. Chápeme, že každý zákazník je jiný, proto dokážeme naše systémy vzájemně kombinovat tak, aby jako celek byly unikátním a nejlepším řešením vašeho byznysu.
Řešení, která vám můžeme nabídnout:
Vážíme si každého klienta a respektujeme jeho jedinečnost. Ke všem proto přistupujeme individuálně s ohledem na potřeby a specifika jejich byznysu. Na druhé straně máme tým odborníků a ohromné know-how v řadě oblastí, které jsme připraveni s našimi zákazníky sdílet.
Naše řešení využívají například tito klienti:
ACCOM, ASSA ABLOY, ASTUR & QANTO, ČEZ, Dako, Démos, Dextrum fulfillment, Euromedia, HET, IKAR, JIPOCAR, LÓREAL, Marlenka, Panta Rhei, PEMIC, PODRAVKA, R. Jelínek, Tchibo, Travel Free, Unimex Group, aj.
Komplexní informace o společnosti, reference, případové studie realizovaných řešení a videoprezentace naleznete na našich internetových stránkách kvados.cz.
Sídlo:
|
Dlouhá 5, 664 71 Veverská Bítýška |
---|---|
Kontaktní osoba: | Ing. Jiří Klenk |
Telefon:
|
+ 420 773 792 108 |
E-mail:
|
obchod@logsense.cz |
WWW: | https://logsense.cz |
Společnost LOGSENSE s.r.o. se specializuje na poskytování pokročilých řešení v oblasti logistiky a řízení dodavatelského řetězce. Zaměřuje se na optimalizaci logistických procesů, což zahrnuje zvyšování efektivity, snižování nákladů a zlepšování celkové výkonnosti logistických operací. LOGSENSE pomáhá klientům lépe se připravit na dynamické a nepředvídatelné změny na trhu prostřednictvím moderních technologií a inovativních postupů. Klíčovým prvkem jejího přístupu je úzká spolupráce s klienty, jež umožňuje detailní porozumění jejich potřebám a přizpůsobení řešení tak, aby co nejlépe vyhovovala specifickým požadavkům. Tímto způsobem LOGSENSE přispívá k dosažení konkurenční výhody a dlouhodobé úspěšnosti svých klientů na trhu.
- Komplexní optimalizace logistiky - Analýza a zlepšení celkového logistického systému nebo jeho dílčích částí.
- Logistický audit - Srovnání vašeho logistického systému s obvyklou praxí, standardy a nejlepšími postupy v oboru.
- Distribuční strategie - Návrh strategií, které efektivně snižují náklady na logistiku.
- Optimalizace a řízení zásob - Nastavení správné struktury a dostupnosti zásob pro úspěch.
- Rozšíření kapacity a regálové řešení - Návrh prostorového uspořádání pro efektivní využití skladové kapacity.
- Implementace čárových kódů a WMS - Pomoc s procesními požadavky a funkcionalitami na nový systém.
- Zvyšování produktivity práce - Procesní optimalizace pro zvýšení efektivity pracovní síly.
- Optimalizace manipulační techniky - Poradenství při rozšíření nebo obměně manipulační techniky.
- Rozvoj e-commerce a e-shopů - Příprava logistiky pro úspěšný růst v oblasti e-commerce.
- Automatizace a robotizace - Posouzení vhodnosti automatizace a robotizace pro váš provoz.
DEK, Bonami, UrbanStore.cz, rohlik.cz, VERMONT holding, EUROMEDIA, Dr. Max, Papera, ARGOS elektro, FADE, Grizly, Vivantis a mnoho dalších.
Sídlo:
|
Varenská 2723/51, 702 00, Moravská Ostrava |
---|---|
Kontaktní osoba: | Ing. Daniel Lupinski |
Telefon:
|
+420 596 115 633 |
E-mail:
|
obchod@netdirect.cz |
WWW: | https:// www.netdirect.cz/ |
Společnost NetDirect je členem konzultační skupiny Mind2Flow, jejíž cílem je strategické spojení klíčových mediálních a technologických služeb uceleně pod jednou střechou. Díky tomu dokážeme nabídnout ucelené řešení se zaměřením na zákaznickou zkušenost, a to od e-commerce strategie až po dohled nad end-to-end realizací.
Již od roku 2002 patříme mezi nejvýznamnější dodavatele B2B portálů a B2C e-shopů na českém e-commerce trhu. Řešení stavíme na vlastních platformách. Našim klientům nabízíme více než jen technologie. Dodáváme komplexní řešení s napojením na jakýkoliv CRM/IS/ERP systém či s napojením na jakékoliv API (EDI, fullfilment, platební brány apod.). Postaráme se o celý business koncept vašeho projektu od personalizace, automatizace, sběru dat až po digitální marketing.
E-shop na míru – E-shop pro B2B i B2C klienty. Velký e-shop postavený na vlastní platformě. Individuální a spolehlivé řešení. Neomezené možnosti napojení na ERP a informační systémy.
FASTCentrik® – moderní krabicové e-shop řešení s více než 150 moduly v základní verzi produktu. Zákaznický servis 7dní v týdnu včetně víkendů a svátků. Pravidelné bezplatné aktualizace, responzivní grafické šablony a SSL certifikát zdarma.
Hybridní e-shop – nejlepší e-shop platforma pro klienty, kterým již nestačí krabicové řešení a potřebují jej individuálně přizpůsobit. Výhody krabicového řešení zůstávají a zároveň se otevírají nové možnosti individuálních úprav.
Služby online marketingu – v rámci digitálního marketingu se specializujeme zejména na SEO, optimalizaci pro vyhledávače, výkonnostní a brandové PPC kampaně včetně výkonnostního marketingu na sociálních sítích. Dokážeme se komplexně postarat o kreativu, obsah a copywriting vašich reklamních kanálů.
Byznys konzultace – nabízíme konzultace a poradenství v oblasti e-commerce, obchodu, logistiky a řízení strategických projektů. Na základě vzájemné diskuze definujeme klíčové potřeby pro naplnění firemní strategie a jejich cílů a budeme hledat možnosti jejich řešení. Výsledkem konzultací jsou návrhy na zavedení či změny firemních procesů a příprava akčního plánu pro realizaci praktických kroků. Vše probíhá s využitím moderních IT nástrojů a aplikací pro podporu klíčových cílů strategie.
Mezi naše aktuální reference patří: Mall.cz, Luxor, GM Electronic, Bohemia Sekt, Ardon safety, TIPA, Expert Elektro, Desigual, Sonepar Česká republika, Hawle Armatury, Snowbitch a další.
Vyrostly s námi projekty jako: Alza, Mironet, Notino, Astratex, Bambule, Oxalis či Aukro a spousta dalších
Sídlo:
|
1. máje 53/124, 703 00 Ostrava-Vítkovice |
---|---|
Kontaktní osoba: |
Ing. Jiří Valíček, CEO |
Telefon:
|
+420 602 533 936 |
E-mail:
|
valicek@pactechnology.cz |
WWW: | https://www.pactechnology.cz |
PAC Technology zajišťuje projekci, inženýring, výrobu, dodávku, montáž a servis v oblasti měření a regulace, elektro nn a automatizovaných systémů řízení technologických procesů. Provádíme generální a střední opravy, stejně jako investiční dodávky v tuzemsku a v zahraničí.
Díky kvalitnímu projekčnímu a technickému zázemí a díky mnohaleté praxi v oboru nabízíme našim zákazníkům komplexní služby. Ty zahrnují technickou přípravu zakázek, vypracování technických návrhů s cenovým rozpočtem, zpracování vlastní výrobní dokumentace pro realizaci, podrobné položkové rozpočty, vlastní technický dozor v průběhu stavby, vlastní technický dozor při uvádění technologie do provozu a tvorbu a odladění programů pro systémy automatizovaného řízení.
Řešíme komplexní dodávky, montáže, rekonstrukce a údržbu zařízení elektro a technologických celků od slaboproudých zařízení až po zařízení do 1000V.
Hlavními oblastmi podnikání jsou komplexní dodávky technologií včetně instalací a dodávky speciálních materiálů a komponentů pro energetiku, chemický a petrochemický průmysl, automotive a strojírenství. Dále činnost zahrnuje automatické systémy řízení technologických procesů, výrobu jednoúčelových strojů a výrobních linek.
PAC Technology je součástí skupiny KVADOS Group.
Produkty:
Unipetrol Litvínov, a.s., FEBE CRAFT, s.r.o., Port Polnocny Gdaňsk, Vyncke, s.r.o., Manag, a.s., Mahle Behr Ostrava, s.r.o., Hella Autotechnik Nova, s.r.o.
Poř.č. | Název projektu | Rozsah činností | Doba realizace |
01 | Instalace technologie DeNOx, EPO Ostrava. | Dodávka 23ks rozvaděčů, elektromontáže technologie DeNOx a úpravy 6ks kotlů, SW práce pro PLC a HMI operátorských panelů. | 3/2017 – 6/2018 |
02 | Uživatelský SW a HMI | Zpracování uživatelského SW a HMI pro projekt Devotion Tianyi Čína | 08-09/2017 |
03 | Uživatelský SW a uvedení do provozu | Zpracování uživatelského SW a HMI pro chladicí systém elektrárny Kaliningrad Rusko, PLC a HMI . | 11/2017-05/2018 |
04 | Výměna ŘS Yokogawa pro BCMCHZ | Projekt, montáž PLC YOKOGAWA | 6/2018 |
05 | Hlazení emulze pro Šroubárnu Kyjov | Dodávka PD, rozvaděč, PLC Siemens, SW, uvedení do provozu | 7/2018
|
06 | Indukční pec pro ohyb trub 600mm | Dodávka rozvaděčů nn a ASŘ, koordinace s fa Raimont, SW | 6-12/2018 |
07 | Úpravna vody Draslovka Kolín | Dodávka PD, rozvaděč MaR a NN, PLC Siemens, uvedení do provozu | 9-12/2018 |
08 | Elektrokotel Maďarsko I a II | Dvě zakázky na Dodávku PD, rozvaděč NN a MaR, PLC Siemens, SW, uvedení do provozu | 10/2018 – 6/2019 |
09 | Dodávka jednoúčelového stroje | Dodávka robotického pracoviště s kolaborativním robotem ABB pro montáž svítidel | 2/2020 – 8/2020 |
10 | Dodávka jednoúčelového stroje SK Mont N. Jičín | Dodávka robotického pracoviště pro řezání plazmou do plechových výrobků. | 09/2020-02/2021 |
11 | Kondenzátní hospodářství Draslovka Kolín | Dodávka PD, dodávka rozvaděčů elektro a ASŘ, uvedení do provozu | 01/2021-06/2021 |
12 | Obnova CHUV PPC Bratislava | PD, dodávka a montáž polní instrumentace, elektro, doplnění ŘS Siemens | 07/2021-09/2021 |
13 | Elektromontáže hala Ingot Paskov | Dodávka a montáž rozvaděčů, svítidel topení | 08/2021-10/2021 |
14 | Odprášení Aglomerace Liberty | Dodávka PD, rozvaděče elektro, ASŘ, elektromontáže | 01/2022-08/2022 |
15 | Elektrokotel EC Kutná Hora | Dodávka PD, rozvaděče elektro a ASŘ, polní instrumentace, elektromontáže, uvedení do provozu | 01/2022-08/2022 |
16 | Nová plnička produktů pro BCMCHZ | Dodávka PD MaR, kabeláže elektro a MaR, výchozí revize, uvedení do provozu | 12/2021-09/2022 |
17 | Uživatelský SW pro PLC Siemens stroje Manag | Uživatelský SW pro PLC Siemens, vizualizace, uvedení do provozu ve společnosti Manag a ASI | 05/2022-01/2023 |
18 | Euromedia Stochov pro společnost TMT Chrudim | Válečkový dopravníkový systém, řízení PLC Siemens, komunikace | 01/2023-09/2023 |
19 | TIPA plazmatické čištění vzdušniny pro Lotyšsko - Riga | PD, výroba rozvaděčů, elektromontáže, uživatelský SW, uvedení do provozu, vzdálený přístup | 05/2023-08/2023 |
Sídlo:
|
Jabloňová 225, 69181 Horní Věstonice |
---|---|
Kontaktní osoba: | Tomáš Koláček, CMO |
Telefon:
|
+420 721 O82 050 |
E-mail:
|
kolacek@packung.cz |
WWW: | https://www.packung.cz/ |
Kompletní servis a sortiment v obalovém hospodářství - speciálně pak na průmyslové balení a optimalizaci paletových jednotek
Naše společnost byla založena v roce 2013 a od svého počátku se zabývá obchodní a výrobní činností v optimalizací obalů. Jsme výhradním zástupcem strojů a příslušenství PANOTECTM pro automatizaci v obalovém hospodářství a automatizaci.
Sídlo:
|
Ševce Matouše 292/6 140 00 - Praha 4 Krč |
---|---|
Kontaktní osoba: | Ing. Jiří Elbl, Head of Monofloor Central Europe |
Telefon:
|
+420 601 309 887 |
E-mail:
|
jiri.elbl@rcrfs.com |
WWW: | www.rcrindustrialflooring.com |
Společnost RCR Flooring Services Central Europe s.r.o. je mezinárodní skupina poradců v oblasti průmyslových podlah. Provádíme návrhy, technickou podporu v průběhu realizace, testování, údržbu a opravy průmyslových podlah. Podílíme se na projektech, jako jsou plně automatizovaná logistická centra po celé Evropě a různé logistické a robotické projekty, kde je funkčnost podlahy klíčová.
Využíváme zázemí skupiny RCR, která je světovým lídrem v oblasti poskytování služeb a výrobcem produktů pro provádění podlah. Skupina působí v Evropě, Asii, jižní a severní Americe a Austrálii. Díky mezinárodní spolupráci a sdílení materiálů i vědomostí skupina disponuje schopností dodávat řešení ve světově nejvyšší dostupné kvalitě.
Fulfillment center Amazon Kojetín, AutoStore projekt Rohlík, AutoStore projekt Vermont SK, Centrální sklad Penny Dobřany, D+D Kosmonosy, Škoda Kvasiny, Tescoma Zlín, Sungwoo, Tesco Postřižín
Sídlo:
|
Ukrajinská 2a, 101 00 Praha 10 – Vršovice |
---|---|
Kontaktní osoba: | Michal Černý, Managing Director |
Telefon:
|
+420 234 719 403 |
E-mail:
|
michal.cerny@sick.cz |
WWW | SICK Czech Republic | SICK |
SICK je jedním z předních poskytovatelů řešení na světě, který vyrábí senzorová řešení pro průmyslové aplikace. Společnost v roce 1946 založil Dr.-Ing. e. h. Erwin Sick a její sídlo leží ve městě Waldkirch v regionu Breisgau poblíž Freiburgu. Společnost je jedním z lídrů technologií a trhu a působí po celém světě prostřednictvím svých 60 dceřiných společností a holdingů a také řady agentur.
PRŮMYSLOVÁ ROBOTIKA
Senzorové technologie společnosti SICK nabízejí inovativní a inteligentní řešení všech výzev v oblastech Robot Vision, Safe Robotics, End-of-Arm Tooling a Position Feedback.
EFEKTIVITA STROJE
Senzory od společnosti SICK monitorují stav strojů v reálném čase, a proto mají zásadní význam pro zvýšení využitelnosti zařízení. Aplikační řešení od společnosti SICK umožňují rozpoznat potenciální poruchy stroje, ještě než dojde k neplánovaným prostojům.
SENZOROVÁ ŘEŠENÍ PRO MOBILNÍ ROBOTY
Hladký a bezpečný provoz mobilních robotů ve výrobě, logistice a sektoru služeb.
Sídlo:
|
Tomíčkova 2144/1,
148 00 Praha 4 |
---|---|
Kontaktní osoba: | Tomáš Tesař, Karel Alexovič |
Telefon:
|
+420 603 415 589, +420 724 095 723 |
E-mail:
|
business@t-mobile.cz |
WWW: | https://www.t-mobile.cz/podnikatele-firmy |
Digitalizujeme Česko pomocí technologií a inovací.
V T‑Business usilujeme o to, aby české firmy, živnostníci i veřejné instituce mohli využít přínosy digitální revoluce naplno. A dosáhli tak větší efektivity, konkurenceschopnosti i stupně zabezpečení.
Poskytujeme služby v oblasti kybernetické bezpečnosti, datových služeb a cloudů, privátních kampusových sítích a firemních sítí SD-X.
Kybernetická bezpečnost
Nabízíme rozsáhlé portfolio konzultačních služeb kybernetické bezpečnosti včetně ochrany dat a soukromí, revizí a technických či technicko-bezpečnostních auditů. Součástí jsou i tvorby strategie ochrany společnosti, vývoj a implementace bezpečnostních procesů, zavádění ISMS a obecně podpora všech rolí vyžadovaných CISO pro zajištění jeho agendy.
CLOUDOVÉ SLUŽBY A DATOVÁ CENTRA
T-Cloud VDC
Virtuální datové centrum je vaše infrastruktura, kterou máte k dispozici kdykoliv. Nabídne vám konfigurace přes webové nebo API rozhraní a data umístěná do datových center T-Mobilu v rámci ČR.
Datová centra
Bezpečné a spolehlivé služby pro vaši firemní IT infrastrukturu. Podniková data, weby, servery i celou IT infrastrukturu budete mít v zabezpečeném a pro vaši firmu snadno přístupném prostředí. Postaráme o stěhovaní, montáž, konektivitu, bezpečnost či zálohy.
Hybridní Cloud
Hybridní přístup navržený společností Deutsche Telekom Europe kombinuje infrastrukturu místního datového centra se službami zpřístupňovanými externími veřejnými cloudovými poskytovateli.
MICROSOFT 365 PRO ZÁKAZNÍKY T-MOBILE
T-Cloud 365 Power aplikace
Pracujte efektivně a zjednodušte si práci chytrými aplikacemi, které vám ušetří čas i náklady.
Návrh a implementace privátní 5G sítě
Firemní sítě SD-X
T‑Mobile službu SD‑WAN, která zjednodušuje komplexní síťová řešení a zlepšuje cloudovou konektivitu. Služba pomáhá firmám zavádět digitalizaci do jejich podniků a zajišťuje bezpečné a stabilní připojení ke cloudovým aplikacím.
Zabezpečené mobilní tarify pro velké firmy
S našimi tarify efektivně zabezpečíte data vaší firmy, součástí tarifů je aktivní ochrana firemních dat v koncových zařízeních. Komfortní vzdálená správa všech firemních zařízení z jednoho místa pomocí cloudové aplikace. Odděluje firemní a soukromý prostor v telefonu tak, aby bylo respektováno soukromí zaměstnanců při současné ochraně dat organizace.
DHL, Letiště Praha, BankID, Komerční banka, KVADOS, Kaufland, Globus, Zásilkovna, Toyota.
Sídlo:
|
Tovární 290, 537 01 Chrudim |
---|---|
Kontaktní osoba: | Ing. Jiří Vacek - ředitel obchodního úseku |
Telefon:
|
+420 602 360 249 |
E-mail:
|
vacek.jiri@tmt.cz, tmt@tmt.cz |
WWW: | https://www.tmt.cz/ |
Jsme přední český výrobce automatizovaných řešení, dopravníkových systémů, robotizovaných pracovišť, výrobních a montážních linek s celosvětovou působností. Přes 33 let nabízíme komplexní dodávky automatizace na míru v různých oblastech průmyslu. Zejména v posledních letech se prosazujeme na evropském a světovém trhu, kdy se z "pouhého" výrobce dopravníků posunujeme do pozice systémového integrátora evropského významu.
Sídlíme ve zrekonstruované historické budově v Chrudimi, kde máme všechny organizační složky umístěny v rámci jednoho areálu. Máme vlastní silné projekční, konstrukční a výrobní zázemí a týmy zkušených odborníků pro všechny etapy projektu.
Dnes jsme schopni nejvýznamnějším světovým společnostem komplexně řešit jejich procesy (kompletní výrobní linky, moderní skladové prostory, automatizované provozy atd.).
Podle konkrétních požadavků našich zákazníků navrhujeme nejoptimálnější řešení, které jsme schopni dodat jako celek „na klíč".
Jsme držitelem bronzové medaile od agentury EcoVadis.
Naše dodávky míří do všech průmyslových odvětví po celém světě.
Náš výrobní program:
• Distribuční centra a sklady, E-commerce – linky pro distribuční centra/sklady
• dopravníky a dopravníkové linky/systémy
• dopravníky palet, dopravníkové mosty
• implementace robotů do systémů dopravy a manipulace
• robotické aplikace laserů, kamerových systémů a montážních přípravků
• řídicí systémy
• ocelové konstrukce a další speciální dodávky
Dopravníkové linky pro sklady a distribuční centra
Alza.cz, TESCOMA, EUROMEDIA GROUP, MALFINI, SANITINO, GymBeam, RIM CZ, Albatros Media, DHL, AT Computers, Česká pošta, Démos trade, B2B Partner, Gastrofresh, HOPI HOLDING, PetCenter CZ, VIVANTIS, Pilulka.cz, TNT Express Worldwide
Automatické skladovací systémy
Miele, Schwan Cosmetics CR
Sídlo:
|
K Vypichu 1049, 252 19 Rudná |
---|---|
Kontaktní osoba: | Ing. Jaroslav Žlábek, MBA, jednatel společnosti |
Telefon:
|
+420 603 577 330 |
E-mail:
|
info@cz.toyota-industries.eu |
WWW: | https://www.toyota-forklifts.cz/ |
Toyota je dlouhodobě uznávaným inovátorem v postupech manipulace, leader konektivity a automatizace a realizátorem využití nových progresivních zdrojů energie, především modulárních li-ionových baterií vlastní výroby a technologie vodíkových palivových článků.
Díky více než 100 letům společných zkušeností zakládajících firem Toyota a BT představuje TMHCZ jako obchodní a servisní společnost na českém trhu nejširší sortiment manipulační techniky a intralogistických služeb. Kromě prodeje manipulační techniky a kvalitního servisu, poskytuje TMHCZ zákazníkům řadu služeb jako např. dlouhodobý a krátkodobý pronájem, nabídku použité techniky, poradenství pro efektivní manipulaci a skladování, školení specialistů. Svým klientům přináší progresivní řešení pro automatizaci manipulace, konektivitu pro správu a optimalizaci flotil manipulační techniky. Dodává špičkové regálové systémy vč. automatizovaných nosičů.
TMHCZ v roce 2021 obhájila vysoké mezinárodní ocenění udržitelnosti EcoVadis Gold a patří mezi 6 % nejlépe hodnocených firem na světě.
TMHE je společností s továrnami ve Švédsku (Mjölby), Francii (Ancenis) a Itálii (Bologna), kde vyrábí přes 95% produkce vozíků. Nabízí širokou škálu skladové techniky a čelních vozíků, vyráběných v souladu s kvalitativními standardy výrobního systému Toyota TPS. Významný je také vliv TMH v oblasti automatizace a konektivity vstupující do intralogistiky. TMH má za sebou řadu úspěšných a průlomových realizací jak v rámci Evropy, tak ČR.
Vedle široké standardní nabídky manipulační techniky dodáváme:
AUTOMATICKY NAVÁDĚNÉ VOZÍKY (AGV)
Rozmach automatizace logistiky má řadu příčin: od nedostatku řidičů po snahy o snížení provozních nákladů a zvýšení efektivity. AGV jsou ideálním nástrojem pro opakující se toky, ať již jsou v oblasti poskytování logistických služeb nebo jde o výrobní procesy.
POLOAUTOMATICKÉ SATELITNÍ JEDNOTKY RADIOSHUTTLE
Toto vysokohustotní řešení s blokovým skladováním využívá k ukládání a vyzvedávání palet z regálového systému poloautomatické satelitní vozíky s nosností až 1800 kg.
I_SITE - MANAGEMENT FLOTILY
I_Site je systém řízení flotily, který společnost Toyota vyvinula před více než 12 lety a v současnosti má v Evropě připojených více než 200 000 vozíků online. I_Site hardware se skládá z telematické jednotky a dalších palubních senzorů na vysokozdvižných vozících. To umožňuje zásadní konektivitu, aby flotila klienta byla připojena ke kanceláři prostřednictvím systému ERP a systémům back office společnosti Toyota.
Progresivní technologie pohonu vozíků - li-on a vodík
Li-ionová technologie je atraktivní pro své mnohostranné ekonomické, ekologické, bezpečnostní i provozní výhody. Toyota má s li-ionovými bateriemi již více než desetileté zkušenosti. Využila je i při vývoji zcela nové revoluční, efektivnější a úspornější modulární koncepce li-ionových baterií Toyota, která je dokladem rychlého rozvoje nových energetických systémů. S bezúdržbovými li-ionovými bateriemi dodává Toyota již téměř 30 % elektrických vozíků. Toyota vyvinula vlastní řídicí software i design stavebnicového uspořádání baterie.
Toyota je globálním lídrem v praktickém využití palivových článků s patnáctiletými zkušenostmi v užívání i ve výrobě. V Evropě již provozuje stovky vozíků s vodíkovými palivovými články. Existuje mnoho faktorů, které činí z vodíku udržitelný, ekonomický a praktický zdroj energie.
„Mezi spokojené zákazníky a partnery patří řada velmi významných společností ze všech odvětví ekonomiky České republiky.“
Sídlo: | 17. listopadu 2172/15, 708 00 Ostrava – Poruba |
---|---|
Kontaktní osoba: | prof. Ing. Jan Platoš, Ph.D., Děkan |
Telefon:
|
+420 596 996 000 |
E-mail:
|
jan.platos@vsb.cz |
WWW: | Fakulta elektrotechniky a informatiky - Fakulta elektrotechniky a informatiky - VŠB-TUO (vsb.cz) |
Fakulta elektrotechniky a informatiky (FEI) VŠB – Technické univerzity Ostrava nabízí komplexní portfolio studijních programů v elektrotechnice, informatice, biomedicínském inženýrství, kybernetice a dalších souvisejících disciplínách. Vzdělávací proces na FEI je silně orientován na praktické dovednosti a úzkou spolupráci s průmyslovými partnery. Fakulta se intenzivně věnuje výzkumu a vývoji, a to jak v rámci vlastních projektů, tak i ve spolupráci s externími organizacemi.